- To wydarzenie minęło.
„Skóra z Jaszczura” zawody klubowe, edycja 3 – 11 listopada 2023
11 listopada, 2023 godz. 10:00 - 15:00
3 edycja zawodów klubowych „Skóra z Jaszczura”
REJESTRACJA:
https://practiscore.com/zawody-klubowe-skora-z-jaszczura-vol-3/register
Serdecznie zapraszamy na zawody klubowe w następujących konkurencjach strzeleckich:
– Pistolet CZ – dynamiczny I (10 strzałów),
– Pistolet CZ – dynamiczny II (10 strzałów),
– Pistolet CZ – bojowy dynamiczny I (10 strzałów)
– Pistolet CZ – bojowy dynamiczny II (10 strzałów),
– Karabinek KSP – dynamiczny I (10 strzałów),
– Karabin KCZ – dynamiczny II (10 strzałów),
– Strzelba dyn. I (6 strzałów),
– Strzelba dyn. II (6 strzałów).
OPŁATY:
Klubowicze: 35 PLN – komplet 250 PLN
Członkowie innych Klubów: 40 PLN – komplet 300 PLN
Możliwość startu na broni obiektowej za dodatkową opłatą:
– pistolet centralny: 30 PLN / konkurencja
– karabinek centralny: 40 PLN / konkurencja
– karabinek boczny: 15 PLN / konkurencja
– strzelba: 25 PLN / konkurencja
*Zawodników niebędących klubowiczami KSS JASZCZUR obowiązuje dodatkowa opłata za wejście na strzelnicę w wysokości 60 PLN.\
PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU GOTÓWKĄ.
OPIS KONKURENCJI
– Pistolet CZ – dynamiczny I – Blaszki I (10 strzałów)
bez optyki i urządzeń optoelektronicznych, strzelanie do gonga/tarczy, na czas, odległość 15 m, postawa stojąc, dopuszcza się trzymanie broni oburącz. Przebieg konkurencji: zajęcie stanowiska strzeleckiego, po komendzie: „ładuj, przygotuj”, pistolet przeładowujemy i umieszczamy w kaburze, następnie komenda: „czy jesteś gotów” zgłaszamy gotowość, po komendzie „uwaga” następuje dźwięk timera, który odlicza czas. Cele muszą zostać ostrzelane z wyznaczonego stanowiska. Po zakończeniu strzelania, rozładowanie następuje kolejno na polecenie i komendy Sędziego takie jak: „jeśli skończyłeś rozładuj, jeśli komora pusta (pokazujemy sędziemu), strzał kontrolny, kabura”.
Za każde nietrafienie w cel dolicza się 5 sekund kary.
– Pistolet CZ – dynamiczny II – Blaszki II (10 strzałów)
bez optyki i urządzeń optoelektronicznych, strzelanie do gongów/tarczy na przemian, na czas, odległość 15 m, postawa stojąc, dopuszcza się trzymanie broni oburącz. Przebieg konkurencji: zajęcie stanowiska strzeleckiego, po komendzie: „ładuj, przygotuj”, pistolet przeładowujemy i umieszczamy w kaburze, następnie komenda: „czy jesteś gotów” zgłaszamy gotowość, po komendzie „uwaga” następuje dźwięk timera, który odlicza czas. Cele muszą zostać ostrzelane z wyznaczonego stanowiska. Po zakończeniu strzelania, rozładowanie następuje kolejno na polecenie i komendy Sędziego takie jak: „jeśli skończyłeś rozładuj, jeśli komora pusta (pokazujemy sędziemu), strzał kontrolny, kabura”.
Za każde nietrafienie w cel dolicza się 5 sekund kary.
– Pistolet CZ – bojowy dynamiczny I – Tarcze PiRO (10 strzałów)
bez optyki i urządzeń optoelektronicznych, strzelanie do tarczy papierowej PiRO, na czas, odległość 15 m, postawa stojąc, dopuszcza się trzymanie broni oburącz. Przebieg konkurencji: zajęcie stanowiska strzeleckiego, po komendzie: „ładuj, przygotuj”, pistolet przeładowujemy i umieszczamy w kaburze, następnie komenda: „czy jesteś gotów” zgłaszamy gotowość, po komendzie „uwaga” następuje dźwięk timera, który odlicza czas. Cel musi zostać ostrzelany z wyznaczonego stanowiska. Po zakończeniu strzelania, rozładowanie następuje kolejno na polecenie i komendy Sędziego takie jak: „jeśli skończyłeś rozładuj, jeśli komora pusta (pokazujemy sędziemu), strzał kontrolny, kabura”.
Za każde nietrafienie w cel dolicza się 5 sekund kary.
– Pistolet CZ – bojowy dynamiczny II – Tarcze PiRO (10 strzałów)
bez optyki i urządzeń optoelektronicznych, strzelanie do dwóch tarcz papierowych PiRO na przemian, na czas, odległość 15 m, postawa stojąc, dopuszcza się trzymanie broni oburącz. Przebieg konkurencji: zajęcie stanowiska strzeleckiego, po komendzie: „ładuj, przygotuj”, pistolet przeładowujemy i umieszczamy w kaburze, następnie komenda: „czy jesteś gotów” zgłaszamy gotowość, po komendzie „uwaga” następuje dźwięk timera, który odlicza czas. Cele muszą zostać ostrzelane z wyznaczonego stanowiska. Po zakończeniu strzelania, rozładowanie następuje kolejno na polecenie i komendy Sędziego takie jak: „jeśli skończyłeś rozładuj, jeśli komora pusta (pokazujemy sędziemu), strzał kontrolny, kabura”.
Za każde nietrafienie w cel dolicza się 5 sekund kary, pole „Charlie” 1 sekundę kary, pole „Delta” 3 sekundy kary.
– Karabinek KSP – dynamiczny I – Tarcze Mini PiRO (10 strzałów)
bez optyki i urządzeń optoelektronicznych, dopuszcza się strzelanie tylko z broni konstrukcyjnie wyposażonej w przyrządy celownicze mechaniczne. Strzelanie do tarczy papierowej mini PiRO, na czas, odległość 25 m, postawa stojąc, dopuszcza się trzymanie broni oburącz. Przebieg konkurencji: zajęcie stanowiska strzeleckiego, po komendzie: „ładuj, przygotuj”, pistolet przeładowujemy i umieszczamy w kaburze, następnie komenda: „czy jesteś gotów” zgłaszamy gotowość, po komendzie „uwaga” następuje dźwięk timera, który odlicza czas. Cel musi zostać ostrzelany z wyznaczonego stanowiska. Po zakończeniu strzelania, rozładowanie następuje kolejno na polecenie i komendy Sędziego takie jak: „jeśli skończyłeś rozładuj, jeśli komora pusta (pokazujemy sędziemu), strzał kontrolny, kabura”.
Za każde nietrafienie w cel dolicza się 5 sekund kary, pole „Charlie” 1 sekundę kary, pole „Delta” 3 sekundy kary.
– Karabin KCZ dynamiczny II – Tarcze Mini PiRO (10 strzałów)
bez optyki i urządzeń optoelektronicznych, dopuszcza się strzelanie tylko z broni konstrukcyjnie wyposażonej w przyrządy celownicze mechaniczne. Strzelanie do dwóch tarcz papierowych PiRO na przemian, na czas, odległość 25 m, postawa stojąc, dopuszcza się trzymanie broni oburącz. Przebieg konkurencji: zajęcie stanowiska strzeleckiego, po komendzie: „ładuj, przygotuj”, pistolet przeładowujemy i umieszczamy w kaburze, następnie komenda: „czy jesteś gotów” zgłaszamy gotowość, po komendzie „uwaga” następuje dźwięk timera, który odlicza czas. Cele muszą zostać ostrzelane z wyznaczonego stanowiska. Po zakończeniu strzelania, rozładowanie następuje kolejno na polecenie i komendy Sędziego takie jak: „jeśli skończyłeś rozładuj, jeśli komora pusta (pokazujemy sędziemu), strzał kontrolny, kabura”.
Za każde nietrafienie w cel dolicza się 5 sekund kary, pole „Charlie” 1 sekundę kary, pole „Delta” 3 sekundy kary.
– Strzelba dyn. I (6 strzałów)
dowolna strzelba w kalibrze 12ga z ręcznym przeładowaniem bez kolimatora, strzelby półautomatyczne są zabronione. Liczba amunicji – 6 szt, Cele: 1 poper, odległość 15 m.
Przebieg konkurencji: zajęcie stanowiska strzeleckiego, po komendzie: „ładuj, przygotuj”, strzelbę przeładowujemy i czekamy w pozycji „low ready” na komendę „czy jesteś gotów” , wtedy zgłaszamy gotowość, a po komendzie „uwaga” następuje dźwięk timera, który odlicza czas. Cele muszą zostać ostrzelane z wyznaczonego stanowiska. Po zakończeniu strzelania, rozładowanie następuje kolejno na polecenie i komendy Sędziego takie jak: „jeśli skończyłeś rozładuj, jeśli komora pusta (pokazujemy sędziemu), strzał kontrolny”.
Za każde nietrafienie w cel dolicza się 5 sekund kary.
– Strzelba dyn. II (6 strzałów)
dowolna strzelba w kalibrze 12ga z ręcznym przeładowaniem bez kolimatora, strzelby półautomatyczne są zabronione. Liczba amunicji – 6 szt, Cele: 2 popery, na przemian, odległość 15 m.
Przebieg konkurencji: zajęcie stanowiska strzeleckiego, po komendzie: „ładuj, przygotuj”, strzelbę przeładowujemy i czekamy w pozycji „low ready” na komendę „czy jesteś gotów” , wtedy zgłaszamy gotowość, a po komendzie „uwaga” następuje dźwięk timera, który odlicza czas. Cele muszą zostać ostrzelane z wyznaczonego stanowiska. Po zakończeniu strzelania, rozładowanie następuje kolejno na polecenie i komendy Sędziego takie jak: „jeśli skończyłeś rozładuj, jeśli komora pusta (pokazujemy sędziemu), strzał kontrolny”.
Za każde nietrafienie w cel dolicza się 5 sekund kary.